Saturday, January 31, 2004

Just one click

Ack! I totally screwed up.  You know I love my bloglines right?  [thank you SloMo for the referral]  Well, I added a bunch of links. [thank you Gregg for your list]  I made my coffee - almost more tedious than commenting in journals.  We're missing the screen in our coffee press so I had coffee grinds floating in my mug. I had to filter it through a tea-screen three times before it was drinkable.  But so worth it!  I love Colombian coffee.  I took Hunny for her morning stroll.  I came back to my beloved computer with all the new links and unread entries staring me in the face.  In one single click, I screwed up the entire list and all FIFTY-FIFE of my links were instantly marked as read.  The only way to mark them as unread is to go to each one and do it manually.  Therefore, I'm back to square one!

It's almost 3:00 already and I'm still trudging through - reading some great entries.  Check out Jamey's new headshot.  Robby's a Mraz Spaz too.  SaucyJoJo is the newest member of the metrosexuals in AOL-J.  It's a sad farewell to Andrea's Friday Five and her hard drive at work.  WOW this is time consuming!  I'm taking a break.  But I'll be back.  I'm determined to get through the entire stash by the end of the weekend.

Gotta pick up my guitar for a bit.

22 comments:

viviansullinwank said...

{{{{{Free}}}} OMG that unread link is deadly! I think reading your experience may save me from doing it. Isn't it an awful feeling to be behind on commenting in your own journal and reading/commenting in others! I'm going to email you my method for comment replying

itsjustusinnc said...

OH FREEE!!!! LOL! I'm so sorry hon! I did the EXACT same thing before! I was wondering when you were gonna see Robby's Mraz entry! LOL! DIdn' tknow Jamey had a new headshot up. Since he's not a HO, I guess I'll go check it out. Watch those clicks honey. They're doozies. :-)

Gregg

musenla said...

Aww, I love how expressive you are in your pics, lol. Eh, I've learned that lesson with bloglines the hard way like you did, oof. Now I'm careful to open the folder and mark each journal separately as read. It's still a great timesaver, for sure!

diannevan said...

love, Love, LOVE the first photo! It's so nice to see someone else do a good ole' "head smack" to themselves every now and then.

BTW, you and SloMo have convinced me. I'm gonna do the bloglines thingie too. Any time saver I can find is worth its weight in gold.

BTW, I totally thought your title to this entry was "just one DICK" and I thought maybe Mraz finally found you!

slowmotionlife said...

Ooops!! Amazingly, I've never done that. I don't mark anything as read. Maybe I'm doing something wrong???? Weird.

Great pics!! LOL Nothing like a good "I'm an idiot" webcam session. :)

hempenhomespun said...

It's amazing how behind you can get in just a few days. Have fun catching up!

babyshark28 said...

your so cute. I haven't checked into the bloglines thing...I should. I really should. anyway...on my way to eat some dinner. just wanted to stop in and say hi.....your so cute. ;)

metski715 said...

Am I the only one out here who HATES bloglines??? It didnt last long on my cpu. I like the old way of clicking on my favorites folder and going through each and every journal. Guess I'm the only one.
:)
chris

sepintx said...

Don't feel bad about about Bloglines as I've managed to do the same thing nearly every other day. Twice today :-)

grodygeek said...

Yes, I am waaay behind too. You are so photogenic. I know you look at the photos above and think, "why did I put them up?" But I like them, they show a real you and its still good looking. You are "getting it done." So, for me its onto the other 93 journal I haven't read in like a friggin week. Ug. Gordy

krobbie67 said...

Helpful Hint: Next time you find grinds (or is it grounds?) in your coffee pot, drop in a couple of ice cubes. Not a lot though so as not to cool it off. Let it set for a sec until the ice melts than pour. The ice will pull the grinded grounds (?) to the bottom of the pot and the coffee will pour off the top where there are none of those little coffee bean flecks that I have no idea what is the correct term.
:-) ---Heloise aka: Robbie

irun01 said...

We're missing the screen in our coffee press so I had coffee grinds floating in my mug.

That's the best kind of coffee...a little chewy . . . mmmmmmm.
Good luck getting through all your reading. Don't get too stressed. Your still my favorite rock star even if you don't get it all done . . . .

ondinemonet said...

Love these photographs! Repeat after me. Ommmm, Ommmmm, UUUUUmmmmm LOL Be well. (LOL is included in the chant) Love, Carly :)

robbygoe said...

I so need to get to bed, but wanted to make a short journal round since I probably won't me on tomorrow, or actually, it is tomorrow, I mean Sunday. Okay Im a dork. I cut down on the journals I read. There are too many good ones out there. Those pics are adorable. That hand looks like it's been on your forehead many times.

andreakingme said...

Dang, I want a webcab, too! I love these photos you and SloMoGirl do. It really adds such a warm and personal touch. Me want, me want.

I think I'm going to think up a new tradition to do in my Journal that will replace The Friday Five. Something totally Unhingish. Maybe I'll start a new meme!

Maybe.

aynetal3 said...

Hehe - we've now dubbed you Ms. Freeelybee! We'd all be one stigma or angiosperms or another and you'd be the one pollinating us faster and with truer earnestlyness than a puppy the need to pee! Take a breath oh ciren of the garden less ye begotten to the crush and crowds of obligations that tear the freeliness of your insightful talent! Our love Sarah and Jesse

bridgetteleigh75 said...

Just made a quick stop at your journal before getting a shower. (Yes, I'm still in my PJ's =P) Doug invited people over to watch the Superbowl, and just told me last night. :::sigh::: Do guys have brains in those big fat heads of theirs? I'm beginning to wonder...

I tried to do the whole bloglines thing...but I just couldn't. I like the old-fashioned way.

LOVE the pictures. Makes me want a web-cam. Are your eyes as green as they look in the pic? Beautiful!

aims814 said...

Awe..adorable pictures of you up there! I've been SO-SUPER busy this weekend. I haven't had time to do my usual journal surfing. Finally, I have a moment to sit down and check out a few. Going to read about "hunny" now. I know how one click can screw up things. DOH!

wessolo said...

I don't really know what bloglines is, but it sounds like a lot of work. Can you read it from the toilet? That's where I get most of my reading done.

Thanks for pimping me again!!! Goo.

gingergirl05 said...

I feel like I haven't commented here in a while and I feel bad!! I'm sorry! I looooooooooove coffee. What in the world would people do without it? It's my oxygen lol. Have a good day! :o) ~ Kate xo

s0ngbird1962 said...

Arghh, not sure I could do bloglines. I'm resistant to change.... : )

Oh, and I see Hunny isn't the only photogenic one in the family ::smile::
Patriots ROCK!!!!!!!!!! wooooooohoooo.... (oops, sorry couldn't control myself, lol)

derossetfamily said...

I registered at bloglines but never could figure out how it worked so I havent gone back but Im sure when I figure it out I'll probably hit something and screw it all up too! :p I Lovvve those pics of you up there, you are sooooo pretty!
~Mary